• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود

لطفا عنوان مقاله برای ترجمه اعلام بفرمایید

بازگشت به دوره
در حال نمایش 15 نوشته (از کل 37)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #3879

    نادر طیران
    مشارکت کننده

    با سلام  لطفا عنوان مقاله را معرفی فرمایید

    #3884

    سرور هادی زاده
    مشارکت کننده

    Journal of Fashion Marketing and Management: An International
    Journal

    #3886

    با سلام

    عنوان مقاله به عهده دانشجو گذاشته شده است تا بر اساس علاقه‌مندی خود یک موضوع جذاب را انتخاب نماید.

    اما توجه کنید که لازم است موضوع انتخابی، در زمینه مطالب بازاریابی و مرتبط با آن باشد.

    برخی کلید واژه‌های پیشنهادی عبارتند از:

    Marketing-Mix

    Social marketing

    Customer co-creation

    Crowdsourcing

     

    توجه فرمایید که لازم است قبل از شروع به مطالعه موضوع مقاله را با اینجانب هماهنگ نمایید.

    #3888

    نادر طیران
    مشارکت کننده

    با سلام
    ضمن تشکر
    خواهشمند است در صورت امکان برای جلوگری از سردر گمی فایل مقاله مورد تایید حضرتعالی را ارسال فرمایید تا نسبت به ترجمه آن بموقع اقدام گردد

    #3889

    مهدی محمدی جهت
    مشارکت کننده

    سلام استاد
    ببخشید مقاله انتخابی را باید ترجمه کرد یا خلاصه کرد یا ترجمه خلاصه وار ان را به شما ارائه داد؟

     

    #3890

    مهدی محمدی جهت
    مشارکت کننده

    استاد مقاله انتخابی رو چطور با شما هماهنگ کنیم ؟

    نام مقاله را بنویسیم؟ همین جا؟

     

    #3899

    با سلام

    مقاله انتخابی لازم است مقاله ایی جدید و در زمینه بازاریابی بوده و از سایتهای معتبر معرفی شده انتخاب گردند و دارای کد دیجیتال (DOI) باشند.

    همچنین لازم است دانشجویان عزیز مقالات را ترجمه نموده و جهت اطمینان از درک مطالب آن و تمرین نحوه مطالعه مقالات،  مطالب درخواست شده را در فرم خلاصه مقالات وارد نمایند.

    همچنین جهت تایید مقالات میتوانید فایل مقاله را از طریق ادرس ایمیل  (kh.safari@gmail.com) ارسال نمایید و یا عنوان مقاله، نویسندگان، کد DOI و چکیده را در همین صفحه جهت تایید ارسال نمایید.

    #3900

    با سلام

    لینک و مشخصات یک مقاله جدید و معتبر در خصوص مشارکت مشتری

    Customer involvement in product development

    Benchmarking: An International Journal

    ISSN1463-5771

    Publication date: 12 September 2019 

    Abstract

    Purpose

    Being innovative and bringing new products to the market fast is important for firms to stay competitive. Customers are important for providing input to product developments in industrial markets. The purpose of this paper is to increase understanding of how firms use Voice of the Customer (VoC) in product development and how VoC can complement other customer involvement methods.

    Design/methodology/approach

    The paper is based on a qualitative case study of a global leading and innovative firm, a maker of tools for the automotive industry. The study provides detailed insight into the implementation of VoC for product development.

    Findings

    The process of customer involvement in product development through VoC is explored. The study shows that by using the VoC method, firms can gather knowledge for input to product development projects while developing relationships with a larger number of customers. The findings point out that VoC can be modified to focus on customer needs related to product development as well as marketing efforts requiring cross-functional collaboration. The VoC method is suitable for combining with other customer involvement methods such as project involvement and pilot testing. Through VoC, firms have the chance to benchmark across industries and regions.

    Research limitations/implications

    The paper provides insights into the VoC process of customer involvement aimed at product development. The case study provides an illustration of how an industrial firm uses VoC in product development. The paper points out the importance of managing external (customer) involvement in product development and internal (cross-functional) collaborations.

    Practical implications

    A set of questions that firms can ask themselves before embarking on customer involvement has been developed. The paper shows that customers can be involved at a number of points in time, have a wide range of roles and contribute different knowledge. VoC is suitable for combining with other customer involvement methods.

    Originality/value

    The contribution of the paper consists of a case study illustrating how customer involvement in product development can be achieved through VoC. A number of customer involvement methods for product development are discussed for combining with VoC, showing how different methods are complementary in product development.

    Keywords

    Citation

    Melander, L. (2019), “Customer involvement in product development”, Benchmarking: An International Journal, Vol. ahead-of-print No. ahead-of-print. https://doi.org/10.1108/BIJ-04-2018-0112

     Download as .RIS

    Publisher

    :

    Emerald Publishing Limited

    Copyright © 2019, Emerald Publishing Limited

    #3904

    نادر طیران
    مشارکت کننده

    با عرض سلام

    عنوان مقاله جهت استحضار و تایید حضرت عالی ارسال می شود.

    Science Direct

    335-340 (2014) 11

    Marketing Mix For Next Generation Marketing

    DR.B.R.Londhe

    #3905

    سرور هادی زاده
    مشارکت کننده

    سرور هادی زاده

    مشارکت کننده
    Journal of Fashion Marketing and Management: An International
    Journal
    سلام وقت بخیر عنوان مقاله انتخابی خدمتتون ارسال گردید. باتشکر

    #3906

    سرور هادی زاده
    مشارکت کننده

    سرور هادی زاده

    مشارکت کننده
    سرور هادی زاده

    مشارکت کننده
    Journal of Fashion Marketing and Management: An International
    Journal
    سلام وقت بخیر عنوان مقاله انتخابی خدمتتون ارسال گردید. باتشکر

    #3916

    با سلام

    عنوان ارسالی شما عنوان یک مجله است.

    لازم است یک مقاله مشخص با یک موضوع معین و مرتبط با موضوع بازاریابی را جستجو نموده و از طریق ایمیل بنده ارسال نمایید و پس از تایید، شروع به مطالعه و خلاصه برداری نمایید.

    #3917

    با سلام

    لطفا فایل اصل مقاله را از طریق آدرس ایمیل بنده ارسال نمایید تا پس از بررسی، مناسب بودن آن را مشخص نمایم.

    Kh.safari@gmail.com

    #3937

    نادر طیران
    مشارکت کننده

    با سلام و تشکر از تایید شما

    لطفا در رابطه با نحوه ترجمه مقاله توصیه و راهنمایی لازم ارایه بفرمایید

    #3944

    با سلام

    هدف از مطالعه و ترجمه مقالات مرتبط با بحث بازاریابی، علاوه بر آشنایی دانشجویان با مباحث و مسائل مرتبط با این شاخه علمی، درک نحوه مطالعه و خلاصه برداری مقالات به منظور انجام امور پژوهشی است.

    بنابراین از دانشجو انتظار می‌رود مقالات را به صورت عمیق مطالعه نموده تا بتواند در خصوص آن توضیح دهد. ابتدا لازم است متن مقالات ترجمه گردد و سپس در فرم خلاصه مقاله، وارد گردند.

    مواردی که در فرم خلاصه مقاله آورده شده است کمک زیادی به درک مقالات می‌نماید.

    برای دانلود فرم خلاصه برداری مقالات روی دکمه دانلود فایل کلیک نمایید.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 37)
  • موضوع ‘لطفا عنوان مقاله برای ترجمه اعلام بفرمایید&#8217 برای پاسخ های جدید بسته است.
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه نیواستادی می باشد.

منوهای نصب در پنل مدیریت

X