-
نویسندهنوشتهها
-
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۹ ق.ظ #3884
سرور هادی زادهمشارکت کنندهJournal of Fashion Marketing and Management: An International
Journalمهر ۱۱, ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۳ ق.ظ #3886
دکتر صفریمدیربا سلام
عنوان مقاله به عهده دانشجو گذاشته شده است تا بر اساس علاقهمندی خود یک موضوع جذاب را انتخاب نماید.
اما توجه کنید که لازم است موضوع انتخابی، در زمینه مطالب بازاریابی و مرتبط با آن باشد.
برخی کلید واژههای پیشنهادی عبارتند از:
Marketing-Mix
Social marketing
Customer co-creation
Crowdsourcing
توجه فرمایید که لازم است قبل از شروع به مطالعه موضوع مقاله را با اینجانب هماهنگ نمایید.
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ در ۵:۱۹ ب.ظ #3888
نادر طیرانمشارکت کنندهبا سلام
ضمن تشکر
خواهشمند است در صورت امکان برای جلوگری از سردر گمی فایل مقاله مورد تایید حضرتعالی را ارسال فرمایید تا نسبت به ترجمه آن بموقع اقدام گرددمهر ۱۳, ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۹ ق.ظ #3889
مهدی محمدی جهتمشارکت کنندهسلام استاد
ببخشید مقاله انتخابی را باید ترجمه کرد یا خلاصه کرد یا ترجمه خلاصه وار ان را به شما ارائه داد؟مهر ۱۳, ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۴ ب.ظ #3890
مهدی محمدی جهتمشارکت کنندهاستاد مقاله انتخابی رو چطور با شما هماهنگ کنیم ؟
نام مقاله را بنویسیم؟ همین جا؟
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ در ۲:۰۴ ب.ظ #3899
دکتر صفریمدیربا سلام
مقاله انتخابی لازم است مقاله ایی جدید و در زمینه بازاریابی بوده و از سایتهای معتبر معرفی شده انتخاب گردند و دارای کد دیجیتال (DOI) باشند.
همچنین لازم است دانشجویان عزیز مقالات را ترجمه نموده و جهت اطمینان از درک مطالب آن و تمرین نحوه مطالعه مقالات، مطالب درخواست شده را در فرم خلاصه مقالات وارد نمایند.
همچنین جهت تایید مقالات میتوانید فایل مقاله را از طریق ادرس ایمیل (kh.safari@gmail.com) ارسال نمایید و یا عنوان مقاله، نویسندگان، کد DOI و چکیده را در همین صفحه جهت تایید ارسال نمایید.
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ در ۲:۱۰ ب.ظ #3900
دکتر صفریمدیربا سلام
لینک و مشخصات یک مقاله جدید و معتبر در خصوص مشارکت مشتری
Customer involvement in product development
Abstract
Purpose
Being innovative and bringing new products to the market fast is important for firms to stay competitive. Customers are important for providing input to product developments in industrial markets. The purpose of this paper is to increase understanding of how firms use Voice of the Customer (VoC) in product development and how VoC can complement other customer involvement methods.
Design/methodology/approach
The paper is based on a qualitative case study of a global leading and innovative firm, a maker of tools for the automotive industry. The study provides detailed insight into the implementation of VoC for product development.
Findings
The process of customer involvement in product development through VoC is explored. The study shows that by using the VoC method, firms can gather knowledge for input to product development projects while developing relationships with a larger number of customers. The findings point out that VoC can be modified to focus on customer needs related to product development as well as marketing efforts requiring cross-functional collaboration. The VoC method is suitable for combining with other customer involvement methods such as project involvement and pilot testing. Through VoC, firms have the chance to benchmark across industries and regions.
Research limitations/implications
The paper provides insights into the VoC process of customer involvement aimed at product development. The case study provides an illustration of how an industrial firm uses VoC in product development. The paper points out the importance of managing external (customer) involvement in product development and internal (cross-functional) collaborations.
Practical implications
A set of questions that firms can ask themselves before embarking on customer involvement has been developed. The paper shows that customers can be involved at a number of points in time, have a wide range of roles and contribute different knowledge. VoC is suitable for combining with other customer involvement methods.
Originality/value
The contribution of the paper consists of a case study illustrating how customer involvement in product development can be achieved through VoC. A number of customer involvement methods for product development are discussed for combining with VoC, showing how different methods are complementary in product development.
Keywords
Citation
Melander, L. (2019), “Customer involvement in product development”, Benchmarking: An International Journal, Vol. ahead-of-print No. ahead-of-print. https://doi.org/10.1108/BIJ-04-2018-0112
Publisher
:
Emerald Publishing Limited
Copyright © 2019, Emerald Publishing Limited
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ در ۶:۵۷ ق.ظ #3904
نادر طیرانمشارکت کنندهبا عرض سلام
عنوان مقاله جهت استحضار و تایید حضرت عالی ارسال می شود.
Science Direct
335-340 (2014) 11
Marketing Mix For Next Generation Marketing
DR.B.R.Londhe
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۱ ب.ظ #3905
سرور هادی زادهمشارکت کنندهسرور هادی زاده
مشارکت کننده
Journal of Fashion Marketing and Management: An International
Journal
سلام وقت بخیر عنوان مقاله انتخابی خدمتتون ارسال گردید. باتشکرمهر ۱۴, ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۶ ب.ظ #3906
سرور هادی زادهمشارکت کنندهسرور هادی زاده
مشارکت کننده
سرور هادی زادهمشارکت کننده
Journal of Fashion Marketing and Management: An International
Journal
سلام وقت بخیر عنوان مقاله انتخابی خدمتتون ارسال گردید. باتشکرمهر ۱۵, ۱۳۹۸ در ۳:۴۴ ب.ظ #3916
دکتر صفریمدیربا سلام
عنوان ارسالی شما عنوان یک مجله است.
لازم است یک مقاله مشخص با یک موضوع معین و مرتبط با موضوع بازاریابی را جستجو نموده و از طریق ایمیل بنده ارسال نمایید و پس از تایید، شروع به مطالعه و خلاصه برداری نمایید.
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ در ۳:۴۹ ب.ظ #3917
دکتر صفریمدیربا سلام
لطفا فایل اصل مقاله را از طریق آدرس ایمیل بنده ارسال نمایید تا پس از بررسی، مناسب بودن آن را مشخص نمایم.
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ در ۴:۳۹ ق.ظ #3937
نادر طیرانمشارکت کنندهبا سلام و تشکر از تایید شما
لطفا در رابطه با نحوه ترجمه مقاله توصیه و راهنمایی لازم ارایه بفرمایید
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ در ۹:۴۶ ق.ظ #3944
دکتر صفریمدیربا سلام
هدف از مطالعه و ترجمه مقالات مرتبط با بحث بازاریابی، علاوه بر آشنایی دانشجویان با مباحث و مسائل مرتبط با این شاخه علمی، درک نحوه مطالعه و خلاصه برداری مقالات به منظور انجام امور پژوهشی است.
بنابراین از دانشجو انتظار میرود مقالات را به صورت عمیق مطالعه نموده تا بتواند در خصوص آن توضیح دهد. ابتدا لازم است متن مقالات ترجمه گردد و سپس در فرم خلاصه مقاله، وارد گردند.
مواردی که در فرم خلاصه مقاله آورده شده است کمک زیادی به درک مقالات مینماید.
برای دانلود فرم خلاصه برداری مقالات روی دکمه دانلود فایل کلیک نمایید.
-
نویسندهنوشتهها
- موضوع ‘لطفا عنوان مقاله برای ترجمه اعلام بفرمایید’ برای پاسخ های جدید بسته است.