• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود

آزمون میان ترم درس تحقیق در عملیات پیشرفته (MADM) مورخ 98/09/10 در ساعت 12 لغایت 14 برگزار می‌گردد.

december, 2019

01dec12:00 pm2:00 pmآزمون میان ترم درس تحقیق در عملیات پیشرفته (MADM) مورخ 98/09/10 در ساعت 12 لغایت 14 برگزار می‌گردد.امتحان میان ترم درس تحقیق در عملیات پیشرفته در نیمسال اول سال تحصیلی 3981

Event Details

آزمون میان ترم درس تحقیق در عملیات پیشرفته (کاربرد تحقیق در عملیات در مدیریت دولتی (MADM)) طبق برنامه اعلام شده در تاریخ 98/09/10 در ساعت 12 لغایت 14 در  محل کارگاه شماره یک در ساختمان اندیشه برگزار خواهد شد.

مباحثی که در آزمون میان ترم از آن‌ها سوال طرح خواهد شد تا انتهای صفحه 88 کتاب در نظر گرفته شده است.

 

Days
Hours
Minutes
Seconds

زمان باقی مانده تا امتحان میان ترم

 

سوالات متداول در مورد آزمون میان ترم:


هر چند آزمون به صورت الکترونیک برگزار می‌گردد، اما دانشجویانی که درس را به صورت حضوری اخذ نموده‌اند، لازم است جهت شرکت در آزمون، در مکان و زمان تعیین شده در محل امتحان حضور داشته باشند. اما دانشجویانی که درس را به صورت الکترونیک اخذ نموده‌اند از طریق سیستم کامپیوتر متصل به اینترنت، در زمان تعیین شده، می‌توانند در آزمون شرکت نمایند.


آزمون میان ترم تنها یکبار و طبق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد. نمره دانشجویانی که به هر عنوان در آزمون میان ترم شرکت ننمایند، بر اساس نمره پایان ترم محاسبه خواهد شد.


برای شرکت در آزمون میان ترم به همراه داشتن کارت دانشجویی الزامی است. در صورتی که درس مورد نظر محاسباتی باشد، دانشجویان مجاز به استفاده از ماشین حساب ساده هستند. استفاده از موبایل اکیدا ممنوع است.


 

Time

(Sunday) 12:00 pm - 2:00 pm

Location

دانشگاه پیام نور شیراز، ساختمان اندیشه

شهرک گلستان، جنب نمایشگاه های بین المللی فارس- جاده پیام نور، دانشگاه پیام نور شیراز

Organizer

دکتر خلیل صفریعضو هیات علمی دانشگاه پیام نور استان فارسkh.safari@gmail.com استان فارس، شیراز، خیابان ساحلی، بعد از جهاد دانشگاهی، نبش کوچه 10، ساختمان مدیریت دانشگاه پیام نور استان فارس

۰ پاسخ به "آزمون میان ترم درس تحقیق در عملیات پیشرفته (MADM) مورخ 98/09/10 در ساعت 12 لغایت 14 برگزار می‌گردد."

ارسال یک پیغام

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه نیواستادی می باشد.

منوهای نصب در پنل مدیریت

X