• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود

به منظور بهره‌گیری از روش‌های ریاضی ابداع شده جهت حل مسائل مختلف مدیریتی، آشنایی با نحوه بیان مسائل به زبان ریاضی، مهارتی ضروری برای دانشجویان رشته مدیریت محسوب می‌گردد. در صورتی که بتوان مسائل مختلفی که در امور مدیریتی نمایان می‌گردد را  به زبان ریاضی فرموله و یا به عبارتی مدل‌سازی کرد، یافتن جواب مسائل و تصمیم‌گیری در خصوص آن‌ها بسیار مشخص و دقیق صورت خواهد گرفت.
در این مجموعه مقدماتی که به عنوان منبع درسی دانشجویان کارشناسی رشته های مدیریت، حسابداری، اقتصاد ، صنایع و فناوری اطلاعات در نظر گرفته شده است، ضمن معرفی برنامه‌ریزی خطی با نحوه فرموله سازی مسائل مدیریتی آشنا خواهیم شد.
این مجموعه آموزشی که در 5 بخش مجزا تهیه گردیده است از منابع آموزشی از جمله کتاب تحقیق در عملیات دکتر عادل آذر و کتابهای پژوهش عملیاتی و مد لسازی ریاضی دکتر محمدرضا مهرگان  استفاده شده است. شایان ذکر است که در این مجموعه آموزشی سعی شده است مسائل پرتکرار در آزمون‌های میان ترم و پایان ترم دانشگاه‌های مختلف، مورد مرور و بررسی قرار گیرند.

 

در صورتی که از گوشی تلفن همراه برای مشاهده سایت استفاده می‌کنید، به منظور مشاهده بهتر مطالب سایت، حتما صفحه زیر را مطالعه نمایید.

چگونه با گوشی موبایل نسخه دسکتاپ سایت را ببینیم؟

محتویات این مجموعه(دوره) آموزشی هم زمان هم قابل مشاهده در سایت و هم قابل دانلود و مشاهده در کامپیوتر شخصی می باشد. پس از تهیه این آموزش لینک دانلود بخش های مختلف در اختیار شما قرار خواهد گرفت و یک نسخه از آن نیز به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. پیشنهاد ما این است که از طریق سایت در دوره شرکت نمایید چراکه هم می‌توانید سابقه خود را مشاهده و پیگیری نمایید و هم قادر هستید در انتهای هر جلسه به پرسش و پاسخ بپردازید و در تکالیف و آزمون های آنلاین دوره نیز شرکت نمایید.

مشاهده صفحه مربوط به سفارش دوره آموزشی مدلسازی ریاضی (مقدماتی)

جهت شرکت در کلاس و آزمون، لازم است قبلا در سایت ثبت نام کرده باشید و وارد سایت شده باشید و سپس کلید شروع دوره و یا ادامه دوره را کلیک نمایید تا به مطالب و فایلهای دوره دسترسی پیدا نمایید.

سوالات رایج در مورد عضویت، تهیه و استفاده از آموزش‌ها

برنامه درسی دوره

قسمت اول
آشنایی کلی با مفهوم مدل‌سازی ریاضی رایگان 00:06:00
در این قسمت با مفهوم مدلسازی ریاضی به طور مختصر آشنا می‌شوید تا بتوانید با دید بازتری به مدلسازی مسایل برنامه‌ریزی خطی بپردازید.
قسمت دوم
مدلسازی ریاضی بخش 1 00:14:00
قسمت سوم
مدلسازی ریاضی بخش 2 00:25:00
قسمت 4
مدلسازی ریاضی بخش 3 00:22:00
قسمت 5
مدلسازی ریاضی بخش 4 00:19:00
قسمت 6
مدلسازی ریاضی بخش 5 00:22:00
آزمون 2 (مدلسازی ریاضی) 00:15:00
شرکت در دوره
  • 250,000 تومان 175,000 تومان
  • دسترسی نامحدود
  • نشان دوره
175 دانشجو ثبت نام کرد
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه نیواستادی می باشد.

منوهای نصب در پنل مدیریت

X